20 Ocak 2011 Perşembe

hayat güzel....

yine bir hastahane odası.. yine yalnızım ... yine sessiz... canım öylesine yazmak istediki belki dedim buda bir adım olur benim için ...
düşündüm ne anlatılır buradan ne yazılır ... hüzünmü? sıkıntı???? yada yalnızlık???
yok yok ben buradan da iyi pencerelerden bakmasını seviyorum hayata.
bak diyorum kendime ' kendimi dinliyorum bu yalnızlıktada içimi huzur dolduruyorum. sağda solda konuşurken insanların hikayeleri kulağıma çalınınca çok şükür diyorum ne dertler, ne hayatlar var diyorum. bizimkide dertmi diyorum... çok sıkıntılı insan var bunu öğreniyorum buradada .. yani insan her durumda ceplerini iyiliklede kötülüklede doldurabiliyor. ayrıca her durumda yeni bir şeyler öğreniyorsun, kendi payına düşenleri topluyorsun...
işte bunlar geçti aklımdan bir hastahane odasında ....öylece döküldüler yazıya .... doğru yada yalniş güzel yada çirkin bilmiyorum ama hayat çok güzel diyorum ....

2 yorum:

  1. Evet Hülüşüm, evet ablalrın güzeli..Hayat her şeye rağmen güzel..Güzel olmalı, zira hiç bize sormadan akıp gidiyor..İyi de geçirebiliriz, kötü de; seçim bize ait..ve sen bir hastane odasında bile böylesine umut doluyken ancak diyebilirim ki;Kork bizden seni gidi kendini bilmez "hayat"...:)))

    YanıtlaSil
  2. Evet Hulyacıımmm kesinlikle hayat çok güzel...

    YanıtlaSil